Dobrodružné výpravy do světů knih, filmů a seriálů. Bezpečný návrat není zaručen.

středa 31. prosince 2014

Vše nejlepší do roku 2015

Už je to zase tady - jeden rok končí a druhý začíná. 

Nebudu tu dlouze bilancovat rok 2014. Shrnula bych ho asi takto: Bylo tu pár docela dobrých knih (tak třeba, objevila jsem Morantologii nebo dočetla Murakamiho IQ84), několik hodně dobrých a pár průměrných seriálů (do první kategorie patří nepochybně The Newsroom nebo vlogový Emma Approved, do druhé se přesunul Mentalista) a nějaký ten dobrý film (jako třeba z nedávné doby triller  Gone Girl nebo dřívější velmi povedený a Captain America 2 a mrazivé rodinné drama Blízko od sebe).
 A ano - skutečný život jsem taky občas žila: pořád ještě studuji a ačkoliv jsem se rozešla s Easymagazinem, chuť do psaní mě nepřechází.

Ale dost o mně. Tento článek píšu hlavně proto, že Vám chci popřát vše nej do nového roku. Vyrobila jsem pro tyto účely dokonce PFko.Takže Vám konkrétně přeji:


 

 (Berte prosím toto PFko se shovívavostí: Ne, opravdu neumím pracovat s editory obrázků, a nemám dost trpělivosti se to učit. Nikdo nejsme dokonalí. Děkuji za pochopení.)

Žádné komentáře:

Okomentovat