Dobrodružné výpravy do světů knih, filmů a seriálů. Bezpečný návrat není zaručen.

sobota 18. června 2016

Postátnicová euforie

To takhle strávíte pár týdnů zahrabaní do psaní bakalářky, přípravy na přijímačky a učení na státnice. A pak - je to úspěšně za vámi! Respektive za mnou. Než se dostaví onen pocit prázdnoty, který tak trochu očekávám (ve smyslu "a co teď?"), musím se podělit o trochu té euforie a (čtecích) plánů.





Vynořila jsem se zpod hladiny učebních materiálů a zjistila jsem následující věci:

1. Můj pokoj je chaos. Musím jít do knihovny, abych vrátila všechny ty učebnice o statistice.

2. V politice se něco dělo, zatímco jsem státnicovala? Zajííímavééé.

3. Potřebovala bych tak tři dny v kuse, abych mohla přečíst všechny příspěvky knižních (a dalších) blogerů, které mě zajímají. Ehm.

4. Budu potřebovat důslednou odvykačku kávy. 

5. Moje máma má přečtenou Krajinu mrtvých mužů dřív, než já. Když po mě teď něco chce, vydírá mě, že mi řekne, kdo je vrah.

6. Jako bakalář se cítíte úplně stejně jako před tím, jenom můžete machrovat na kamarády, kteří prodlužují. (A snažit se nepřipouštět si, že vás za chvilku celý ten proces s výběrem a psaním diplomky čeká znovu.)


Takže tak. Brzy se můžete těšit na recenzi na Ženy a knihy: Vášeň s následky, kterou jsem stihla po večerech přečíst jako relaxační terapii v zájmu zachování zdravého rozumu. 
A brzy se vrhnu do té hromady knih, která se mi tu nakupila: Irvingova Modlitba za Owena Meanyho, Nulté čísto Umberta Ecka, zmíněná Krajina mrtvých mužů a Krycí jméno Verity, které jsem nemohla nechat v knihovně, pak taky Murakamiho Sputnik, má láska, Lepší život od Anny Gavaldy a navíc Glattauerova nová Není zač. A spousta dalších potenciálních knižních lásek. Mám na léto i víc pracovně-studijní plány, ale o tom teď nemluvme. Mmmm, prázdniny právě začaly!





 



6 komentářů:

  1. Gratuluji!!!! Jsi nejlepší!!! Jak já už to chci mít taky za sebou, ani nevíš! Bod o tvé mamce mě tedy vážně pobavil :D Doufám, že všechny knihy, na které se chystáš budou skvělé a podělíš se pak s námi o své názory skrz recenze :)
    Měj se překrásně a užívej volna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Držím ti palce, zvládneš to! :)
      Jsem ráda, že jsem pobavila... recenze určitě brzo přijdou! :)

      Vymazat
  2. Gratuluji! Ještě si vzpomínám na své probuzení z deliria po bakalářských státnicích, připadala jsem si najednou jako v jiném světě :D Btw to by ti snad mamka neudělala :D Taky se na ní chystám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to trochu šok :D
      Nooo, u ní člověk nikdy neví :D Už se na tu knihu těším!

      Vymazat
  3. Moc moc moc gratuluji, je to úžasný a trochu zvláštní pocit! :) A máš pravdu v tom, že ten čas k výběru a psaní diplomky uteče děsivě rychle... Mám pocit, že jsem na bakaláři odstátnicovala loni, a přitom už dávno připravuji diplomku a děsím se státnicovými otázkami :) Přeji, ať si užiješ krásné odpočinkové léto plné knih a nabereš síly do další studijní etapy :) Měj se krásně :)
    PS Moje mamka mě taky vždycky vydírá zápletkami knih či filmů, zatím jsem ale naštěstí vždy byla ušetřena, tak snad to dopadne dobře i u Vás :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Přeju hodně štěstí k diplomce...!
      Myslím, že u nás to taky nezajde tak daleko :D Ale potěšila jsi mě, že v tom nejsem sama :D

      Vymazat